Անձնակազմի կառավարման և կադրային գործավարության ծառայության հաճախորդների հետ աշխատանքի մենեջեր

B2B հիմնական հաճախորդների գծով մենեջեր (արտասահմանյան բրենդային տեխնիկաի վաճառք)

Հիմնական պարտականությունները:

·         Հաճախորդների տեղեկատվության ակտիվ որոնում և վերլուծություն, շուկայի վերլուծություն, ապրանքների թիրախային լսարանի կարիքների որոշում, հաճախորդների բազայի ընդլայնում;

·         Հաճախորդների հետ անձամբ և հեռախոսով բանակցություններ, սառը զանգեր;

·         Պրեզենտացիաների պատրաստում և անցկացում;

·         Փաստաթղթերի կառավարում;

·         Դեբիտորական պարտքերի վերահսկում;

·         CRM-ի վարում;

·         Հաճախորդի համար նախավաճառքի տեխնիկական խորհրդատվություն;

·         Տեխնիկական բնութագրերի պատրաստում;

·         Հետվաճառքի ծառայություն;

·         Հաճախորդների հետ կապերի պահպանում և ներուժի զարգացում;

·         Կորպորատիվ բիզնեսի զարգացման ռազմավարության մշակում;

·         Բիզնեսի հիմնական ցուցանիշների նպատակներին հասնելը. շրջանառություն, սահմանային շահույթ, դեբիտորական պարտքեր;

·         Վաճառքի զարգացում, վաճառքի աճի և շահութաբերության ցուցանիշների համապատասխանության ապահովում. նոր հաճախորդների ակտիվ որոնում և առկա գործընկերների հետ հարաբերությունների զարգացում;

·         Հաճախորդների` բիզնեսի վրա ազդող արտաքին և ներքին գործոնների տվյալների հավաքագրման և վերլուծության իրականացում;

·         Հաճախորդի հետ գործընկերության զարգացման պլանի մշակում, հաճախորդին առաջարկվող ծառայությունների և ապրանքների փաթեթի որոշում, առաջարկների առաջնահերթություն, կապի ուղիներ, հաճախորդի կողմից շփումներ յուրաքանչյուր ապրանքի համար;

·         Նախագծային բիզնեսի զարգացման ռազմավարության մշակում;

·         Հաճախորդի զարգացման պլանի կազմում (Key Account Planning);

·         Մասնակցություն ընկերության ծառայությունների առաջարկների մշակմանը;

·         Մասնակցություն մարքեթինգային գործունեության զարգացմանը;

·         Վաճառողների և դիստրիբյուտորների հետ հարաբերությունների ստեղծում և զարգացում;

·         B2B թիմի աշխատակիցների կարողությունների զարգացում;

 

Պահանջները:

·         Բարձրագույն կրթություն;

·         Հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների իմացություն;

·         Աշխատանքային փորձ՝ առնվազն 2 տարի;

 

Աշխատավարձը (hարկերը ներառյալ) ՝ 516 000 դրամ։

Աշխատավարձը (մաքուր) ՝ 377 700 դրամ:

Աշխատանքային գրաֆիկ ՝ երկ-ուրբ, 09:00-18:00:

Փորձաշրջան ՝ 3 ամիս նմանատիպ ոլորտում:

Սոցիալական փաթեթ՝ առողջապահական ապահովագրություն փորձաշրջանի ավարտից հետո։

շուկայի զարգացման պատասխանատու

Հիմնական պարտականությունները:

  • Պատվիրատուների, hաճախորդի ներգրավում;
  • Շինարարական կազմակերպությունների այցելություն;
  • Խանութների ներգրավում;
  • Առկա գործընկերների հետ կապի պահպանում;
  • Պոտենցիալ պատվիրատուի հետ բանակցությունների վարում;
  • Վաճառքի արդյունքների վերլուծում;
  • Քանակի վերահսկողություն:

Պահանջները:

  • Բարձրագույն կրթություն` ցանկալի;
  • Հայերեն՝ գերազանց, ռուսերեն՝ բավարար և անգլերեն ցանկալի իմացություն;
  • Աշխատանքային փորձ՝ 1-3 տարի;
  • Հաղորդակցման բարձր հմտություններ;
  • Բանակցություններ վարելու ունակությու;
  • Վերլուծական մտածողություն։

 

 Աշխատավարձը (մաքուր) ՝ 150 000 դրամ + 2% վաճառքից:

Աշխատանքային գրաֆիկ ՝ երկ-ուրբ, 10:00-19:00ժ, շաբ․ 10։00-15։00ժ:

Փորձաշրջան ՝ 2 շաբաթ:

ßíäåêñ.Ìåòðèêà