Անձնակազմի կառավարման և կադրային գործավարության ծառայության հաճախորդների հետ աշխատանքի մենեջեր

Կադրային գործավարության մասնագետ

Նկարագրություն

  • Ընկերության հաճախորդների և անձնակազմի հետ ամենօրյա աշխատանք, կադրային և հարկային հարցերով խորհրդատվության, ինչպես նաև հաշվարկների և այլ անհրաժեշտ փաստաթղթերի տրամադրում,
  • Ընկերության կադրային գործավարության վարում, ներառյալ պայմանագրերի, հրամանների և այլ անհրաժեշտ փաստաթղթերի պատրաստում,
  • Ընկերության յուրաքանչյուր հաճախորդի համար ամսական և այլ անհրաժեշտ հաշվարկների տրամադրում անհատական կարգով,
  • Հաշվապահությանը անհրաժեշտ տեղեկատվության և տվյալների ժամանակին փոխանցման համակարգում:

Անհրաժեշտ հմտություններ

  • Բարձրագույն կրթություն,
  • Առնվազն 5 տարվա աշխատանքային փորձ, ցանկալի է միջազգային ընկերությունում կամ տեղական ընկերությունում ' միջազգային հաճախորդների հետ,
  • Հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների իմացություն,
  • ՀՀ աշխատանքային օրեսնգրքի գերազանց ընդհանուր իմացություն,
  • Հաղորդակցման լավ հմտություններ, բարեկիրթ նամակագրության վարման հմտություն,
  • Word-ի և Excel-ի գերազանց իմացություն,
  • ՀՀ քաղաքացիական օրենսգրքի իմացությունը ցանկալի է,
  • Պայմանագրերի հետ աշխատանքի հմտություն, անհրաեշտության դեպքում նոր պայմանագրերի կազման իմացություն,
  • Նոր ծրագրակազմը արագ յուրացնելու ունակությունը ցանկալի է:

Հավելյալ նշումներ

Միևնույն ժամանակ ընկերությունը պատրաստ է վերցնել շնորհալի, առանց փորձառության, սակայն պատրաստակամ սովորելու և նոր հմտություններ ձեռք բերելու անձնավորությանը։

Ուղարկել CV-ն tanger@tanger.am էլհասցեով կամզանգահարել ՝  091 291892, 077 291892:

Ֆինանսական ասիստենտ/հաշվապահի օգնական արտասահմանյան ինժեներա-տեխնոլոգիական ընկերության հայկական գրասենյակում

 

 

Ֆինանսական ասիստենտ/հաշվապահի օգնական արտասահմանյան ինժեներա-տեխնոլոգիական ընկերության հայկական գրասենյակում։

Հիմնական պարտականություններ՝

Օգնել գլխավոր մասնագետին հետևյալ գործառույթներում․

1.      Հաշվապահական հաշվառման վարում համաձայն հայաստանյան ստանդարտների, դրանց ինտեգրում գլխամասի քաղաքականությունները կիրառելիս

2.      Հարկային և այլ անհրաժեշտ հաշվետվությունների կազմում

3.      Գրասենյակի և իրականացվող ծրագրերի բյուջեների կազմում և վերահսկում, դրամական հոսքերի կանխատեսում և հետագա հաշվառում

4.      Գրասենյակին վերաբերող ծախսերի, ակտիվների և գնումներիկառավարում

5.      Համագործակցություն գլխամասային գրասենյակի հետ, աշխատանք ներքին հաշվառման համակարգի հետ և տնօրենի և ֆինանսական ղեկավարի կողմից տրվող այլ պարտականություններ։

 

Պահանջներ՝

1.      Բարձրագույն կրթություն համապատասխան ոլորտում

2.      Հաշվապահական հաշվառման տեղական ստանդարտների, հարկային և աշխատանքային օրենսդրության իմացություն

3.      Աշխատանքային փորձ( արտասահմանյան ընկերությունում փորձը համարվում է առավելություն)

4.      Անգլերեն և ռուսերեն լեզուների իմացություն

5.      Կազմակերպչական, թիմային աշխատանքի ունակություններ և բանակցություններ վարելու լավ ունակություններ։

Աշխատանքային ժամեր՝ երկ․-Ուրբ․ 09․00-18․00։ Սոցիալական և կորպորատիվ փաթեթներ, բոնուսներ։ Մասնագիտական աճի լայն հնարավորություններ։

Աշխատավարձ՝  փորձաշրջանի ընթացքում (3ամիս)՝ 300 000 - 500 000 դրամ NET (մաքուր) և ավելին (հարցազրույցի արդյունքներին համաձայն)։։

 

CV-ն ուղարկել՝ info@tanger.am, tanger@tanger.am

Հեռ․ 091 291892, 077 291892․

 

Մինչև 1 000 000 դրամ

ßíäåêñ.Ìåòðèêà