Անձնակազմի կառավարման և կադրային գործավարության ծառայության հաճախորդների հետ աշխատանքի մենեջեր
Աշխատանքի նկարագրություն
1. Ընկերության հաճախորդների և անձնակազմի հետամենօրյա աշխատանք, կադրային և հարկային հարցերով խորհրդատվության, ինչպես նաև հսաշվարկների և այլ անհրաժեշտ փաստաթղթերի տրամադրում:
2. Ընկերության կադրային գործավարության վարում, ներառյալ պայմանագրերի, հրամանների և այլ անհրաժեշտ փաստաթղթերի պատրաստում;
3. Ընկերության յուրաքանչյուր հաճախորդի համարամսական և այլ անհրաժեշտ հաշվարկների տրամադրում անհատական կարգով:
4. Հաշվապահությանը անհրաժեշտ տեղեկատվությանև տվյալների ժամանակին փոխանցման համակարգում:
Անհրաժեշտ հմտություններ
1. Բարձրագույն ֆինանսական, տնտեսագիտականկամ հաշվապահական կրթություն;
2. Առնվազն 5 տարվա աշխատանքային փորձ, ցանկալի է միջազգային ընկերությունում կամտեղական ընկերությունում ' միջազգային հաճախորդների հետ;
3. Հայերեն և ռուսերեն լեզուների գերազանց իմացություն;
4. Անգլերեն լեզվի ցանկալի իմացություն;
5. ՀՀ աշխատանքային օրեսնգրքի գերազանց և հարկային օրենսգրքի ընդհանուր իմացություն;
6. Հաղորդակցման լավ հմտություններ, բարեկիրթ նամակագրության վարման հմտություն;
7. Word-ի և Excel-ի գերազանց իմացություն;
8. ՀՀ քաղաքացիական օրենսգրքի իմացությունը ցանկալի է;
9. Պայմանագրերի հետ աշխատանքի հմտություն, անհրաեշտության դեպքում նոր պայմանագրերի կազման իմացություն;
10. Նոր ծրագրակազմը արագ յուրացնելու ունակությունը ցանկալի է:
Լրացուցիչ տեղեկություն՝
Աշխատանքային օրեր և ժամեր երկ․-ուրբ․ 10։00-18։00,
Աշխատավարձը՝ մաքուր 250.000 դրամ փորձաշրջան անցնելուց հետո
Ուղարկել CV-ն tanger@tanger.am էլ. հասցեով կամզանգահարել ՝ 010 275310, 091 291892, 077 291892:
Ֆինանսական ասիստենտ/հաշվապահի օգնական արտասահմանյան ինժեներա-տեխնոլոգիական ընկերության հայկական գրասենյակում։
Հիմնական պարտականություններ՝
Օգնել գլխավոր մասնագետին հետևյալ գործառույթներում․
1. Հաշվապահական հաշվառման վարում համաձայն հայաստանյան ստանդարտների, դրանց ինտեգրում գլխամասի քաղաքականությունները կիրառելիս
2. Հարկային և այլ անհրաժեշտ հաշվետվությունների կազմում
3. Գրասենյակի և իրականացվող ծրագրերի բյուջեների կազմում և վերահսկում, դրամական հոսքերի կանխատեսում և հետագա հաշվառում
4. Գրասենյակին վերաբերող ծախսերի, ակտիվների և գնումներիկառավարում
5. Համագործակցություն գլխամասային գրասենյակի հետ, աշխատանք ներքին հաշվառման համակարգի հետ և տնօրենի և ֆինանսական ղեկավարի կողմից տրվող այլ պարտականություններ։
Պահանջներ՝
1. Բարձրագույն կրթություն համապատասխան ոլորտում
2. Հաշվապահական հաշվառման տեղական ստանդարտների, հարկային և աշխատանքային օրենսդրության իմացություն
3. Աշխատանքային փորձ( արտասահմանյան ընկերությունում փորձը համարվում է առավելություն)
4. Անգլերեն և ռուսերեն լեզուների իմացություն
5. Կազմակերպչական, թիմային աշխատանքի ունակություններ և բանակցություններ վարելու լավ ունակություններ։
Աշխատանքային ժամեր՝ երկ․-Ուրբ․ 09․00-18․00։ Սոցիալական և կորպորատիվ փաթեթներ, բոնուսներ։ Մասնագիտական աճի լայն հնարավորություններ։
Աշխատավարձ՝ փորձաշրջանի ընթացքում (3ամիս)՝ 300 000 - 500 000 դրամ NET (մաքուր) և ավելին (հարցազրույցի արդյունքներին համաձայն)։։
CV-ն ուղարկել՝ info@tanger.am, tanger@tanger.am
Հեռ․ 091 291892, 077 291892․
Մինչև 1 000 000 դրամ
ԱՇԽԱՏԱՏԵՂԵՐԻ ԲԱԺԻՆՆԵՐ
- Բիզնես, թոփ-մենեջմենտ
- Ադմինիստրատիվ աշխատանք, մենեջմենթ
- Վաճառք, մարքեթինգ, դիստրիբյուցիա, մատակարարում, ներմուծում-արտահանում
- Տնտեսագիտություն, ֆինանսներ, հաշվապահություն, ապահովագրում
- Ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաներ, դիզայն
- Առողջապահություն
- Տուրիզմ
- Իրավագիտություն
- Գիտություն, տեխնիկա, արտադրություն
- Վաճառող-խորհրդատու, գանձապահ
- Վարորդ, առաքիչ, բանվոր, պահակ
- Այլ
- Հայտարարություններ ուղիղ գործատուներից
- Թրեյնինգներ և դասընթացներ
-
Շնորհավո՜ր մեր 22–ամյակը
18March -
Աշխատանքի տոնավաճառ 2022
31March