Անձնակազմի կառավարման և կադրային գործավարության ծառայության հաճախորդների հետ աշխատանքի մենեջեր

Անձնակազմի կառավարման և կադրային գործավարության ծառայության հաճախորդների հետ աշխատանքի մենեջեր

Աշխատանքի նկարագրություն

1. Ընկերության հաճախորդների և անձնակազմի հետամենօրյա աշխատանք, կադրային և հարկային հարցերով խորհրդատվության, ինչպես նաև հսաշվարկների և այլ անհրաժեշտ փաստաթղթերի տրամադրում:

2. Ընկերության կադրային գործավարության վարում, ներառյալ պայմանագրերի, հրամանների և այլ անհրաժեշտ փաստաթղթերի պատրաստում;

3. Ընկերության յուրաքանչյուր հաճախորդի համարամսական և այլ անհրաժեշտ հաշվարկների տրամադրում անհատական կարգով:

4. Հաշվապահությանը անհրաժեշտ տեղեկատվությանև տվյալների ժամանակին փոխանցման համակարգում:

 

Անհրաժեշտ հմտություններ

 

1. Բարձրագույն ֆինանսական, տնտեսագիտականկամ հաշվապահական կրթություն;

2. Առնվազն 5 տարվա աշխատանքային փորձ, ցանկալի է միջազգային ընկերությունում կամտեղական ընկերությունում ' միջազգային հաճախորդների հետ;

3. Հայերեն և ռուսերեն լեզուների գերազանց իմացություն;

4. Անգլերեն լեզվի ցանկալի իմացություն;

5. ՀՀ աշխատանքային օրեսնգրքի գերազանց և հարկային օրենսգրքի ընդհանուր իմացություն;

6. Հաղորդակցման լավ հմտություններ, բարեկիրթ նամակագրության վարման հմտություն;

7. Word-ի և Excel-ի գերազանց իմացություն;

8. ՀՀ քաղաքացիական օրենսգրքի իմացությունը ցանկալի է;

9. Պայմանագրերի հետ աշխատանքի հմտություն, անհրաեշտության դեպքում նոր պայմանագրերի կազման իմացություն;

10. Նոր ծրագրակազմը արագ յուրացնելու ունակությունը ցանկալի է:

 

Լրացուցիչ տեղեկություն՝ 

Աշխատանքային օրեր և ժամեր երկ․-ուրբ․ 10։00-18։00, 

Աշխատավարձը՝ մաքուր 250.000 դրամ փորձաշրջան անցնելուց հետո

 

Ուղարկել CV-ն tanger@tanger.am էլհասցեով կամզանգահարել ՝ 010 275310, 091 291892, 077 291892:

Ֆինանսական ասիստենտ/հաշվապահի օգնական արտասահմանյան ինժեներա-տեխնոլոգիական ընկերության հայկական գրասենյակում

 

Ֆինանսական ասիստենտ/հաշվապահի օգնական արտասահմանյան ինժեներա-տեխնոլոգիական ընկերության հայկական գրասենյակում։

Հիմնական պարտականություններ՝

Օգնել գլխավոր մասնագետին հետևյալ գործառույթներում․

1.      Հաշվապահական հաշվառման վարում համաձայն հայաստանյան ստանդարտների, դրանց ինտեգրում գլխամասի քաղաքականությունները կիրառելիս

2.      Հարկային և այլ անհրաժեշտ հաշվետվությունների կազմում

3.      Գրասենյակի և իրականացվող ծրագրերի բյուջեների կազմում և վերահսկում, դրամական հոսքերի կանխատեսում և հետագա հաշվառում

4.      Գրասենյակին վերաբերող ծախսերի, ակտիվների և գնումներիկառավարում

5.      Համագործակցություն գլխամասային գրասենյակի հետ, աշխատանք ներքին հաշվառման համակարգի հետ և տնօրենի և ֆինանսական ղեկավարի կողմից տրվող այլ պարտականություններ։

 

Պահանջներ՝

1.      Բարձրագույն կրթություն համապատասխան ոլորտում

2.      Հաշվապահական հաշվառման տեղական ստանդարտների, հարկային և աշխատանքային օրենսդրության իմացություն

3.      Աշխատանքային փորձ( արտասահմանյան ընկերությունում փորձը համարվում է առավելություն)

4.      Անգլերեն և ռուսերեն լեզուների իմացություն

5.      Կազմակերպչական, թիմային աշխատանքի ունակություններ և բանակցություններ վարելու լավ ունակություններ։

Աշխատանքային ժամեր՝ երկ․-Ուրբ․ 09․00-18․00։ Սոցիալական և կորպորատիվ փաթեթներ, բոնուսներ։ Մասնագիտական աճի լայն հնարավորություններ։

Աշխատավարձ՝  փորձաշրջանի ընթացքում (3ամիս)՝ 300 000 - 500 000 դրամ NET (մաքուր) և ավելին (հարցազրույցի արդյունքներին համաձայն)։։

 

CV-ն ուղարկել՝ info@tanger.am, tanger@tanger.am

Հեռ․ 091 291892, 077 291892․

Մինչև 1 000 000 դրամ

ßíäåêñ.Ìåòðèêà