Հիմնական պարտականությունները:
Վաճառքի կառավարում
· Ցանցի վաճառքի պլանի կատարում (ըստ եկամուտների, ըստ ապրանքային խմբերի):
· Շուկայի, մրցակիցների վերլուծություն (զեղչեր, ակցիաներ):
· Բրենդի ռազմավարության և սպառողական էլեկտրոնիկայի շուկայի վերլուծություն (Բրենդի ռազմավարությունը ընկերության կարիքներին նախագծելու ունակություն):
· Մանրածախ վաճառքի ուղիների կառավարում:
· Վաճառքի պլանավորում (եռամսյակ, ամիս, խանութ, ապրանքային խումբ՝ կախված բազային տվյալների, միտումների և առաջադրանքների վերլուծությունից):
· Չեկի փոխակերպման, խորության և լայնության, բիզնես մարժայի ավելացում:
Անձնակազմի կառավարում
· Անձնակազմին ներկայացվող պահանջների որոշում և մասնակցություն ընտրությանը:
· Վերապատրաստման համակարգի մշակում, կարիքների բացահայտում և վերապատրաստման աշխատանքների պլանավորում:
· Աշխատակազմի գնահատում և հետադարձ կապ:
· Անձնակազմի մոտիվացիա (KPI համակարգի մշակում, ոչ նյութական խրախուսման համակարգ):
· Կադրերի զարգացում (կադրերի ռեզերվ առանցքային պաշտոնների համար):
Տեսականու կառավարում
· Պլանոգրամների և մերչենդայզինգի համապատասխանության մոնիտորինգ:
· Պահեստում գնումների և մնացորդների կառավարում, ապրանքների տեղաշարժ, շրջանառություն:
· Մասնակցություն գույքագրման գործընթացին:
· Խանութներում 60+ օրական պաշարների վերլուծություն և կառավարում, հին պաշարները նվազեցնելու և RTL-ի 15% մասնաբաժինը պահպանելու ուղիներ: Ստանդարտի խախտման դեպքում կիրառվում է տուգանք նորմատիվը գերազանցող չափի համար։
· Մատակարարից լրացուցիչ մերչենդայզինգի պատվեր:
Գործընթացի կառավարում
· Բրենդի հետ համագործակցություն (պլանոգրամ, անձնակազմ, ուսուցում, տեխնիկական խնդիրներ, ցուցադրական բովանդակություն, հաշվետվություններ):
· Մարքեթինգային գործունեության կառավարում (վաճառքի ավելացման նպատակով մարքեթինգային արշավների պլանավորում):
· Անձնակազմի հետ կանոնավոր հանդիպումների անցկացում:
· Հաճախորդների սպասարկման ստանդարտների կառավարում:
· Ցանցում գործընթացների զարգացում և կատարելագործում:
· Ֆինանսական գործիքների կառավարում (առաջարկներ շուկայում ապառիկ, լիզինգ, վարկ, ֆինանսական ծառայությունների գնագոյացման կառուցվածք, ֆինանսական գործիքներ, գնագոյացման հիման վրա առաջարկի ձևավորում):
· Մասնակցություն մանրածախ ուղղության բյուջետավորման գործընթացին:
· Ամսական և եռամսյակային հաշվետվությունների պատրաստում:
Ցանցի զարգացում
· Տեխնիկաի մատակարարման զարգացման ռազմավարության մշակում և հաստատում, բիզնես պլանների պատրաստում և ներկայացման ձևանմուշ բոլոր նոր վայրերի համար:
· Բանակցություններ առևտրի կենտրոնների ներկայացուցիչների հետ (վարձակալության պայմաններ, ֆինանսական պայմաններ, պայմանագրային հարաբերություններ, սպասարկում և այլն):
· Նոր խանութների պլանավորում և բացում (տեղաբաշխում):
· Մասնակցություն առկա մանրածախ վայրերի վարձակալության գները նվազեցնելու բանակցություններին:
· Մրցութային պայմաններով կապալառուների ընտրություն:
· Բրոքերների ընտրություն և մաքսային խնդիրների լուծում:
· Համաձայն Բրենդի ուղեցույցների կահույքի պատվիրում:
Պահանջները:
· Բարձրագույն կրթություն;
· Հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների իմացություն;
· Աշխատանքային փորձ՝ առնվազն 2 տարի նմանատիպ ոլորտում;
Աշխատավարձը (hարկերը ներառյալ) ՝ 700 000 դրամ։
Աշխատավարձը(մաքուր)՝ 506 500 դրամ։
Աշխատանքային գրաֆիկ ՝ երկ-ուրբ, 09:00-18:00:
Փորձաշրջան ՝ 3 ամիս:
Սոցիալական փաթեթ՝ առողջապահական ապահովագրություն փորձաշրջանի ավարտից հետո։
ԱՇԽԱՏԱՏԵՂԵՐԻ ԲԱԺԻՆՆԵՐ
- Բիզնես, թոփ-մենեջմենտ
- Ադմինիստրատիվ աշխատանք, մենեջմենթ
- Վաճառք, մարքեթինգ, դիստրիբյուցիա, մատակարարում, ներմուծում-արտահանում
- Տնտեսագիտություն, ֆինանսներ, հաշվապահություն, ապահովագրում
- Ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաներ, դիզայն
- Առողջապահություն
- Տուրիզմ
- Իրավագիտություն
- Գիտություն, տեխնիկա, արտադրություն
- Վաճառող-խորհրդատու, գանձապահ
- Վարորդ, առաքիչ, բանվոր, պահակ
- Այլ
- Հայտարարություններ ուղիղ գործատուներից
- Թրեյնինգներ և դասընթացներ
-
Շնորհավո՜ր մեր 22–ամյակը
18March -
Աշխատանքի տոնավաճառ 2022
31March