Պարտականություններ ՝

- Հայաստանում վաճառքի իրականացում և կառավարում

- գործարքների ամբողջական վարում

- նոր գործընկերների կանոնավոր որոնում և պայմանագրերի կնքում

- փաստաթղթերի կառավարում

- մեռչնդաիզինգ

- աշխատանք դեբիտորական պարտքերի հետ

Պահանջներ՝

-Հայաստանում համակարգչային և կենցաղային տեխնիկայի շուկայի իմացությունը պարտադիր է

-հասկանալ մանրածախ ցանցերի կարիքները ապրանքների կատեգորիաների ձևավորման գործում

- բարձրագույն կրթություն

- հայերեն և ռուսերեն  պարտադիր իմացություն

- առնվազն 3 տարվա փորձ վաճառքի ոլորտում (IT, CE, PC Components, Mobile, Accessories):

- համակարգչային ունակություններ- MS Word, MS Excel

Աշխատանքային օրեր՝ երկ-ուրբ 10։00-18։00

Աշխատավարձ (մաքուր)՝  սկսած 225․000 դրամ և բարձր (ըստ հարցազրույցի արդյունքների) + բոնուսներ