Վաճառքի մենեջեր արտասահմանյան ընկերությունում
Պարտականություններ ՝
- Հայաստանում վաճառքի իրականացում և կառավարում
- գործարքների ամբողջական վարում
- նոր գործընկերների կանոնավոր որոնում և պայմանագրերի կնքում
- փաստաթղթերի կառավարում
- մեռչնդաիզինգ
- աշխատանք դեբիտորական պարտքերի հետ
Պահանջներ՝
-Հայաստանում համակարգչային և կենցաղային տեխնիկայի շուկայի իմացությունը պարտադիր է
-հասկանալ մանրածախ ցանցերի կարիքները ապրանքների կատեգորիաների ձևավորման գործում
- բարձրագույն կրթություն
- հայերեն և ռուսերեն պարտադիր իմացություն
- առնվազն 3 տարվա փորձ վաճառքի ոլորտում (IT, CE, PC Components, Mobile, Accessories):
- համակարգչային ունակություններ- MS Word, MS Excel
Աշխատանքային օրեր՝ երկ-ուրբ 10։00-18։00
Աշխատավարձ (մաքուր)՝ սկսած 225․000 դրամ և բարձր (ըստ հարցազրույցի արդյունքների) + բոնուսներ