Պարտականություններ՝

-Աշխատանք հաճախորդների և պատվիրատուների հետ

- Նամակագրություն և հեռախոսազանգերի պատասխանում

- Ռեքրութմենթի գործընթացի իրականացում՝

1․ Ընկերության տվյալների բազայի և պայմանագրերի հետ աշխատանք 
2. Հայտարարությունների կազմում, տեղադրում
3. Թեկնածուների որոնում տարբեր հարթակներով, հարցազրույցների անցկացում, ռեզյումեների դիտարկում, ընտրություն, ներկայացում գործատուին

- Աշխատանք ընկերության կայքէջի հետ և սոցիալական ցանցերում

- Տեքստերի թարգմանություն

- Տնօրենի այլ  հանձնարությունների կատարում

 
Պահանջներ՝

- Բարձրագույն կրթություն

- Համակարգչային տեխնիկայի և բազային ծրագրերի հետ փորձ

- Հայերեն, անգլերեն և ռուսերեն լեզուների իմացություն

- Աշխատանքային փորձը պարտադիր չէ, անհրաժեշտ է կադրային ոլորտի բնագավառում նոր մասնագիտություն ձեռք բերելու ցանկություն 

Աշխատանքը 5-օրյա, ժամերը՝ 10.00-18.00, հնարավոր է նաև դիտարդվել կես դրույքով աշխատակից